[OT] Jako knihu - Visual Studio

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Leden 26 21:15:07 CET 2010

hm hm, zni to dobre a asi se vyplati tomu venovat pozornost. Ted prave
potrebuju neco s TCP/IP a mam zatim nepodlozene obavy, ze ty Indy
komponenty z Builderu to nezvladnou, tak to zkusim a uvidim. Snad mi
budou vsechny ty pojmy a vychvalovani po procteni par uvodnich informaci
jasnejsi. Zatim je to dost zmatek.

Tosa