[OT] Jako knihu - Verilogu (bylo Visual Studio)

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Leden 27 13:52:16 CET 2010

Když už jsme u toho - mohl byste doporučit nějakou vhodnou knihu o
Verilogu? A co to SystemC / SystemVerilog - je to vůbec použitelné pro
syntézu? Nebo alespoň pro simulaci?

OH

PS: Koho zajímá více programování v Javě/C++/C# tak doporučuji knihu
"Návrhové vzory", autor Pecinovský. Není to totiž o syntax, ale o tom
jak skutečně programovat.

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |