Rozvody v byte

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Úterý Leden 26 07:51:43 CET 2010

Nejlepší na tom je, že většina takových textů se odkazuje na spousty a
spousty dalších předpisů, to aby jeden měl knihovnu jen s normami.
Nicméně k proudovým chráničům:

JAK:
v souladu s 415.1 [Doplňková ochrana: Proudové chrániče]

KDE:
u zásuvek, jejichž jmenovitý proud nepřekračuje 20 A, které jsou užívány
laiky (osobami bez elektrotechnické kvalifikace) a jsou určeny pro
všeobecné použití; a mobilních zařízení určených pro venkovní použití,
jejichž jmenovitý proud nepřesahuje 32 A.

JN