Rozvody v byte

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Leden 25 17:38:30 CET 2010

Mam docela problem rozumet uredne formulovanym dokumentum...

Prvni veta na mne pusobi tak, ze definuje, JAK ma byt
provedena doplnkova ochrana ("...musi byt provedena v souladu...".
Ovsem neurcuje, KDE ta doplnkova ochrana musi byt pouzita...

Prijde mi, ze normy a zakony jsou zamerne psany mnohoznacne. :-)

Zdenek