Nabijeni autobaterie na parkovisti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 25 20:46:47 CET 2010


Ja to treba koupil, protoze to bylo za neodolatelnou cenu a manzelka se 
potrebovala po autoskole naucit jezdit - no pojistka uz je jak za 3litr, 
na blatnicich par kilo kitu ale ucel to splnilo ;-) Ale ze v tech 
mrazech jezdi, to me fakt prekvapuje (je fakt, ze zhavicky dal predchozi 
majitel nove, najeto 260000, stocil jsem to na 150 aby se na to dalo 
divat - teda kvuli tomu, ze jsem tacho musel stejne rozebrat, protoze 
byly studene spoje na plosnaku, kam jsem se podival a fungoval jen obcas...)

Dne 25.1.2010 20:39, Milan Mlynarčík napsal(a):
> Mozno by stalo za uvahu, preco na to pouzivas diesel. Benzin je na takyto
> rezim podstatne vhodnejsi. Hoci je nazor o idealnosti dieslov taky rozsireny
> ...
>
>
>                                                Milan  Mlynarčík
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Petr Toąovský"
>
> To mi u dieselu prijde spis jak sci-fi. :-)  Vzhledem k tomu ze clovek
> nekdy na jedno nastartovani ledoveho motoru ujede jen par set metru, u
> toho bezi radio, sterace, vyhrivani skla, ESP parkrat zabere a pul
> milionu dalsich elektronickych jednotek, tak mi prijde prirozene, ze to
> akumulator a jeho palubni dobijeni nemuze trvale zvladnout. Bavim se tu
> o dobijeni napriklad dvakrat nebo trikrat za zimu a to se mi zda
> odpovidajici. Driv se to resilo samo, protoze jsem jednou za 14 jezdil
> okolo 200 km tam a zpet, ale to uz neprovozuji a tech 6km tam a zpet
> denne to nevytrhne.
> Auto startuje a jezdi, ale citim ze to neni ono.
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>    



More information about the Hw-list mailing list