Nabijeni autobaterie na parkovisti

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Leden 25 20:39:31 CET 2010

Mozno by stalo za uvahu, preco na to pouzivas diesel. Benzin je na takyto
rezim podstatne vhodnejsi. Hoci je nazor o idealnosti dieslov taky rozsireny

                                              Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Petr Toąovský"

To mi u dieselu prijde spis jak sci-fi. :-)  Vzhledem k tomu ze clovek
nekdy na jedno nastartovani ledoveho motoru ujede jen par set metru, u
toho bezi radio, sterace, vyhrivani skla, ESP parkrat zabere a pul
milionu dalsich elektronickych jednotek, tak mi prijde prirozene, ze to
akumulator a jeho palubni dobijeni nemuze trvale zvladnout. Bavim se tu
o dobijeni napriklad dvakrat nebo trikrat za zimu a to se mi zda
odpovidajici. Driv se to resilo samo, protoze jsem jednou za 14 jezdil
okolo 200 km tam a zpet, ale to uz neprovozuji a tech 6km tam a zpet
denne to nevytrhne.
Auto startuje a jezdi, ale citim ze to neni ono.