Nabijeni autobaterie na parkovisti
Petr Toąovský
PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 25 19:45:04 CET 2010
To mi u dieselu prijde spis jak sci-fi. :-) Vzhledem k tomu ze clovek
nekdy na jedno nastartovani ledoveho motoru ujede jen par set metru, u
toho bezi radio, sterace, vyhrivani skla, ESP parkrat zabere a pul
milionu dalsich elektronickych jednotek, tak mi prijde prirozene, ze to
akumulator a jeho palubni dobijeni nemuze trvale zvladnout. Bavim se tu
o dobijeni napriklad dvakrat nebo trikrat za zimu a to se mi zda
odpovidajici. Driv se to resilo samo, protoze jsem jednou za 14 jezdil
okolo 200 km tam a zpet, ale to uz neprovozuji a tech 6km tam a zpet
denne to nevytrhne.
Auto startuje a jezdi, ale citim ze to neni ono.
Tosa
Jaroslav Buchta wrote:
> No, jak znamo, zmrzly akumulator prakticky neni schopen nejak moc
> naboje prijmout - pokud se s autem denne jezdi, IMHO by nemel byt
> problem. Treba manzelka ma vrak Citrona ZX TD, jezdi s tim rano 5km do
> prace a odpoledne z5, obcas i 10 kdyz to da s nakupem, a kdyz jsem ted
> zkousel pripojit nabijecku, zmrzly akumulator vykazoval znamky plneho
> nabiti (15+V). Zhavi, startuje bez problemu. Pokud problem je, je neco
> v haji... Zajimave je, ze kdyz jsem vytahnul zmrzly aku z auta (denne
> docela provozovaneho) a vymenil ho za jiny (rosada pri prodeji auta)
> tak ten vytazeny z auta vykazoval znamky plneho nabiti i za tepla. Asi
> jsou ty procesy slozitejsi ;-)
>
>
More information about the Hw-list
mailing list