Nabijeni autobaterie na parkovisti

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 25 19:45:04 CET 2010

To mi u dieselu prijde spis jak sci-fi. :-)  Vzhledem k tomu ze clovek
nekdy na jedno nastartovani ledoveho motoru ujede jen par set metru, u
toho bezi radio, sterace, vyhrivani skla, ESP parkrat zabere a pul
milionu dalsich elektronickych jednotek, tak mi prijde prirozene, ze to
akumulator a jeho palubni dobijeni nemuze trvale zvladnout. Bavim se tu
o dobijeni napriklad dvakrat nebo trikrat za zimu a to se mi zda
odpovidajici. Driv se to resilo samo, protoze jsem jednou za 14 jezdil
okolo 200 km tam a zpet, ale to uz neprovozuji a tech 6km tam a zpet
denne to nevytrhne.
Auto startuje a jezdi, ale citim ze to neni ono.

Tosa