Nabijeni autobaterie na parkovisti

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Leden 25 21:01:46 CET 2010

Ved ja netvrdim, ze su diesle spatne. Ale ak potrebujem auto pouzivat
pravidelne na kratke jazdy, je to nevhodna volba. Spotreba energie na
nastartovanie je jednoducho vacsia. Ak je možnost obcas baterku dobit (bez
vyberania), nemusí to az tak vadit. Ale kto neparkuje na vlastnom pozemku,
ma problem.
Podobne aj rychlost ohrevu benzinoveho motora (a teda kurenia) je citelne
lepsia.
Vsetko ma svoje + a -  ...

                                              Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta"

Ja to treba koupil, protoze to bylo za neodolatelnou cenu a manzelka se
potrebovala po autoskole naucit jezdit - no pojistka uz je jak za 3litr,
na blatnicich par kilo kitu ale ucel to splnilo ;-) Ale ze v tech
mrazech jezdi, to me fakt prekvapuje (je fakt, ze zhavicky dal predchozi
majitel nove, najeto 260000, stocil jsem to na 150 aby se na to dalo
divat - teda kvuli tomu, ze jsem tacho musel stejne rozebrat, protoze
byly studene spoje na plosnaku, kam jsem se podival a fungoval jen obcas...)