[OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Leden 4 20:52:12 CET 2010

Aha, hned jsem chytrejsi, furt mi bylo divne, ze treba pri nahledu vodni
hladiny se sluncem je tam cara jak prase a pri foceni je to OK ;-)
Kazdopadne, Canon PS A590 mi plne vyhovuje i jako kamera a nemam zadnou
potrebu kupovat dalsi kameru (mam historickou SVHS tehdy v cene slusneho
auta) a stejne jsem se nikdy na videa vic nez 2x nepodival ;-)