[OT] videokamera vs. digitální fotoaparát

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Leden 4 21:56:22 CET 2010

A mate je nejak sestrihany a na dvd? To je totiz asi rozhodujuci (na
hruby material ve smyslu "zapometlivy tatinek nataci chodniky" vesmes
neni chut koukat) ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.