Vrtulnik k Jezisku

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 25 20:37:52 CET 2010

Ja se o svatcich bavim s podobnym. Princip ovladani je upne stejny.
Zatim prezil bezpocet padu. Dokonce i naraz do stropu a nasledny dopad
na podlahu. Po dvou dnech nacviku uz se mi dari vyhybat se nabytku,
lustru a stromecku. Obcas je trochu problem trefit se pri pristani na
stul. Stabilita ovladani je relativne dobra ve srovnani s 2-kanalem bez
gyra.
Nabijeni trva asi hodinu. Coz je skoro dobre, protoze v prestavkach na
dobijeni stihnu vyridit navstevy a nejake ty domaci prace (ujidani cukrovi).

Zdenek