Vrtulnik k Jezisku

iko iko_iko na centrum.sk
Úterý Prosinec 28 07:38:25 CET 2010

Presne ten mam, uz s nim ako tak viem lietat. Ako tak ujde, ziadny iny
som nemal tak neviem porovnavat. Rozhodne to nie je pre male deti.
Nevyhoda na nom je, ze pri zmene otacok rotora sa mi rozladi aj
skalibrovana rotacia (je tam na to zvlast tocka na ovladaci). Pouzivam v
tom lidlove nabijace NiMHy. V baleni je aj jeden par listov velkej
vrtule a jedna zadna vrtulka.

iko