Re: Vrtulnik k Jezisku

Sobota Prosinec 25 19:02:34 CET 2010

Tak jsem si ten vrtulnik z TESCa za 300 okouknul.
Vypada asi takhle:
http://www.rcking.eu/img/p/5676-5290-thickbox.jpg
Protibezne souose rotory, kazdy (asi, zatim jsem jej nerozebiral)
pohaneny vlastnim elektromotorkem, otaceni kolem svisle osy
je rizeno (asi) tak, ze jeden motorek se toci rychleji, druhy pomaleji.
Svisla vrtulka na ocase - otaci se obema smery - ovlada naklon
vrtulniku a ten pak leti bud dopredu nebo couva.
Na hrani za tuhle cenu je to docela dobre, o nejake presnosti
ovladani se zatim neda mluvit.
Napajene je to sesti tuzkovymi clanky, v navodu neni psano
ze by se nemohly pouzivat akumulatorky.