OT - PPL

Pátek Prosinec 24 13:19:45 CET 2010

On 23 Dec 2010 at 20:09, Petr Zahradnik wrote:

> Tak to odeslali už 16.12. a poslali až 20.12. ?
Takhle:
13. jsem naklikal objednávku
16. napsali, že vyfakturovali a předali k expedici
20. oznámili, že sklad je přetížený a zpozdí se to
21. těsně po půlnoci expedovali a poslali 2 čísla PPL balíků.
21. v půl sedmé ráno "Ve Vaší objednávce (faktura č. ... ) bylo zjištěno
poškození a zboží je v tomto stavu neprodejné a bohužel další kusy nejsou k
dispozici. Pokud máte zájem o obdobné zboží, neváhejte nás kontaktovat na
adrese pakandl na alza.cz, rádi vám pomůžeme s výběrem nebo nabídneme
kompenzaci. Omlouváme se a děkujeme za pochopení."

Pak začla ta legrace když jsem zjišťoval co se tedy dělo, okořeněné postupem
PPL jak se na to vykvajzli (mimochodem, teď už to na jejich webu v detailu
baliku je změněné a je tam trochu jiná historie obou balíků).
Těch pár věcí, co nezvládli poslat rovnou, a náhradu za to co už mít
nebudou, doručil kurýr 22 poté, co mi z Alzy volali, že ten, se kterým jsem
to řešil 21., je zrovna nemocný a ten nový tak úplně neví, co jsme se
dohodli.

No a když mi volal vrátný, že to 23. k večeru dovezli, tak jsem se podival
na web a viděl tam ta data na faktuře...

> No to je nějak dost radosti najednou, jak na to koukám :-)
A mezitím mi poratulovali, že jsme u nich utratili dost peněz, tak to mám
asi za to :-)

David Obdržálek