OT - PPL

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 23 20:34:53 CET 2010

Njn, co si clovek/firma neudela sam... Ja dnes byl pro tu vcera
objednanu tiskarnu (mimochodem Samsung CLP 325, zatim spokojenost,
tiskne i cerne jak vino - perspektivni na plosnaky, coz byl zamer ;-) )
A naprosta pohoda, zaparkuju kolem poledne u pobocky v Liberci, prijdu,
nikde nikdo, zaplatim kreditkou a behem 2 minut si odnasim tiskarnu a
pro sichr cerny toner za lidove cca 4100... Docela me to prekvapilo. Ale
ze prepravnim sluzbam z toho muze hrabnout, chapu. I kdyz... v pondeli
jsem objednal vzorky z TI na firmu, v utery prisel nejaky mail s
pozadavkem vyplneni nejakeho celniho aviza, cemuz jsem rozumel jak koza
petrzeli - takze jsem vyplnil, co jsem vedel, do mailu napsal, ze
fakturu na skutecnou castku nemam, protoze je skutecne za 0,- a pridal
odkaz na FAQ TI. Ocekaval jsem komplikace z duvodu pracovniho zachvevu
uredniku a se vzorky se rozloucil... Vcera odpoledne to nicmene FedEx
dovalil... Takze asi jak kde. (mimochodem, vzal jsem do plnych moznosti
nejake vzorky procesoru Cortex a uz se tesim, jak si zabastlim - maji
zajimave featury...)