OT - PPL

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 24 16:48:49 CET 2010

Původní zpráva ze dne 24.12.2010 od David Obdrzalek:

> 13. jsem naklikal objednávku
> 16. napsali, že vyfakturovali a předali k expedici
> 20. oznámili, že sklad je přetížený a zpozdí se to
> 21. těsně po půlnoci expedovali a poslali 2 čísla PPL balíků.

To jim to tedy fakt moc rychle nejde. Já nakupuji IT zboží od dvou
distributorů a u obou frčí distribuce okamžitě, zásilky odcházejí v
den objednání. Před Vánoci fungují vždycky i o víkendech s tím, že
zboží objednané přes víkend přijde hned v pondělí.

Takže tady asi někdo něco hodně podcenil.

> 21. v půl sedmé ráno "Ve Vaší objednávce (faktura č. ... ) bylo
> zjištěno poškození a zboží je v tomto stavu neprodejné a bohužel
> další kusy nejsou k dispozici. Pokud máte zájem o obdobné zboží,
> neváhejte nás kontaktovat na adrese pakandl na alza.cz, rádi vám
> pomůžeme s výběrem nebo nabídneme kompenzaci. Omlouváme se a
> děkujeme za pochopení."

Asi se přetížený zaměstnanec naštval a rozflákal to, a nebo zjistili,
že to někdo špatně nacenil a prodali by moc levně :-)

> A mezitím mi poratulovali, že jsme u nich utratili dost peněz, tak
> to mám asi za to :-)

:-) To potěší.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601