Re: OT: zkomolenina názvu Windows (bylo: Re: AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Srpen 6 15:00:36 CEST 2010

Nebo ze mu na tom nebezi CAD... Osobne jakmile bude k dispozici nejake
rozumne reseni CAD/CAM/FEM pod Linuxem a nebude stat nekrestanske
prachy jako pod Windows tak vsechno mazu a prechazim na Linux :-)

Ales Prochaska