OT: zkomolenina názvu Windows (bylo: Re: AVR a Linux, WAS: dsPIC co umi, nahradi ho ARM ?)

JD jirkonf na seznam.cz
Pátek Srpen 6 14:11:08 CEST 2010

  Zdravim,

puvodne sem nechtel reagovat (i kdyz se to cele strhlo kvuli memu oznaceni
jiste skupiny OS), protoze me prijde naprosto nesmyslne resit proc sem to
napsal zrovna tak - ja nad tim vubec nepremyslel, ale vystihl jste to naprosto
presne. Tyhle "zkomoleniny" (coz je vlatne kazda hantyrka at uz Brnenska,
technicka nebo treba zednicka) aspon malicko narusuji stereotyp a sed, nic
vic.

At si kazdy pouziva co chce, ale at pak nebreci ze "to nefunguje" nebo "se to
zavirovalo".

JD

---