OT: zkomolenina n

karel.minarcik karel.minarcik na seznam.cz
Pátek Srpen 6 07:34:47 CEST 2010

Nekde jsem cetl, ze dle smlouvy windows nesmi byt nasazene tam, kde
hrozi ohrozeni zivota. Tak treba pak ty windows maji nelegalne...
Upozornuji, ze nejsou jen pocitace IBM kompatibilni, uvedomte si, ze
kdejaky router, „video“ (a pribyvaji mobily) jedou na linuxu, ci jeho
odvozenine. Windows 7 jedou na kolika architekturach? 2? Opetuji: Proc
se teda windows za vic jak 15let nedokazal prosadit v techto zarizenich?
Ja osobne presel kvuli oem politice te americke firmy, nehodlam s kazdou
dalsi zakladni deskou kupovat novy os, a nehodlam volat na jejich linky
a prosit o opetovnou aktivaci. Me na tom nixovem systemu jede vse co ke
sve praci potrebuji, de facto to same jsem predtim pouzival v XP.
Je to rychle, stabilni, nic vic nepotrebuji. Autocady nepouzivam a avrstudio
sice taktzez ne,ale jede perfektne pod wine, a spousta dalsich .exe
utilit take,ani nepoznam ze spoustim program pres emulaci win api.
De facto nechapu, proc bezny franta uzivatel si kupuje windows,
kdyz pouziva dva programy:firefox a openoffice, zbytecne vyhozene 2 tisice.
Kdyby za ne radsi koupil detem kolobezku... :-)
Karel