RE: Kniznice v Altium Designer

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 23:27:26 CEST 2010

Spolehnout se urcite muzete,
ale nejak mi nedochazi jaky popis chcete treba k tomu 0805 odporu dodelavat?

Jirka

>Dobry vecer,

dnes som sa rozhodol konecne pozriet na Altium Designer a naucit sa tak s
nim pracovat. Kedze uz mam skusenosti s inymi CAD, zacal som hladat
standartne SMD v knizniciach, mam na mysli puzdra pcb standartu ako
0805,1206, soic atd. Zial narazil som sice na kopec hotovych kniznic, zial
ani jedna nebola tak trocha podla mojich predstav. Nasiel som sice na
stranke AD nejaky popis a logiku vytvarania jednotlivych patternov ale som z
toho zdeseny. Kniznice obsahuju zakladne SMD podla standartu IPC7351 v troch
velkostiach M,N,L ale ziadna zo suciastok nebola "kompletna". Suciastky mali
kopec pomocnych ciar, dimension a co ja viem este akych mechanickych
layerov, avsak normalny silkscreen, teda popisku nemali.

Moja otazka preto je, ci sa da spolahnut na hotove patterny IPC v adresari
pcb, teda netreba ich vsetky premeriavat a staci k nim dorobit len ten
silkscreen?

A.