Kniznice v Altium Designer

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pátek Srpen 6 14:15:00 CEST 2010

Kondenzatory tusim mají carecku mezi pady , ale u odporu by se najaky obrys
snesl, obcas je nasazim tak vedle sebe, ze pri rucnim osazovani se jeden
musí zamyslet jak to tam pak prijde lipnout.
Ta necela cisla vznikaji pri prevodech mezi soustavami, pak vyleze  to takto
silene číslo, al ejinak knihovny od Altium sedi a netřeba nic premerovat.

Jinak musim souhlasit, ze do AD výrobce doplnuje kraviny, uzitecne veci
ignoruje a chyby tak nejak neresi i kdyz osobne nemam s padanim AD problem,
ne ze by nikdy nevytuhl, ale uz ani nepamatuji kdy.
verze 9.4.0.20159.
Osobne bych rozhodne vice uvital aby se mi například zobrazoval celkovy
ohmicky odpor tazene cary a nejaky lifitime management a moznost z AD
tisknout cosi na krabice v tovarne v sandiegu a synchronizovat to s napady
vyvojace z Le passu mi je celkem k nicemu . Ovsem ja to chapu, databazovou
aplikaci dnes naklika  kdejaky "pologramotny" Ind, ale ten odpor to jiz
vyžaduje programátora, který alespon zna "trojčlenku a umi se podepsat."

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Friday, August 06, 2010 12:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kniznice v Altium Designer

Ahojte,

vidim, ze som to nenapisal spravne.

Zoberiem kniznicu IPC-7352 Chip_capacitor_L.PcbLib, vyberiem si napr.
CAPC3216L co by mal byt SMD1206 v miloch. Silkscreen teda top-overlay nema
obrys chipu + nejake odsadenie. Teda obrys tam nejaky je ale dost cudny.
Potom tam nie su ziadne pomocne napisy napr. RefDes ci Value na referencne
cislo cipu alebo hodnotu... Bol som na to zvyknuty v PCADe a tak som z toho
nejak mimo. Najviac mi chybaju tie obrysy, ktore som pouzival ako pomocku na
odsadenie cipov pri rozmiestnovani. Toto je to co mi chyba najviac.

Dalej by som rad vedel ci sedia vzdialenosti medzi padmi a rozmery padov.
Rozmery padov, ako som sa docital, su odstupnovane M,N,L kde L je pre
najvacsiu hustotu osadzovania (teda asi letovackou a rucne neletovatelne).
Mimochodom, je to zaujimave, ze puzdra io su robene vsetky v mm a potom
vznikaju take cudne veci napr. vzdialenost medzi padmi v SO8 je 204.79999999
namiesto 205mil, co ma tiez dost fascinuje. Som zvyknuty mat vsetko v gride
az na suciastky, kde to nejde.

Nic asi zacnem nejakym tutorialom o knizniciach... Mimochodom, netusite
niekto, kedy bude na HW dalsi diel o Altiu?

A.