OT: zkomolenina n

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Srpen 6 07:45:31 CEST 2010

Asi by bylo blbe kdyby defibrilator v tu pravou chvili vyhodil blue
screen :) V takovych aplikacich se fakt windows nevyskytuji . Prave
proto jsem psal o tech catalystech a podobnych kde "firmware" jsou
ruzne odvozeniny *nixu. Me vubec nejde o flame vnimam vyhody/vevyhody
obou systemu a neni duvod ani jeden zatracovat . To s tim ibc byla
nadsazka navic tam je to vsechno jisteno 2x a navic vetsina jede ve na
vmware kde je zas jako hostitelsky os nejakej *nix :)

snehulak