Referencie na mcu Silabs

Andrej Jancura hw_aj na zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 5 22:51:54 CEST 2010

Dobry vecer,

dakujem za info. Chcem sa pozriet na F350, prave kvoli AD prevodnikom 16 a
24 bit. Neviem ako je to so sumom pri tej ADuC, ale myslim si, ze bude
horsia, prave kvoli velkym digitalnym blokom flash a eeprom. Ked som meral
jeden zmiesany analogovo-digitalny cip na univerzite, tak tam bol problem s
hodinami. Cip sice fungoval, ale cely analogovy system bol zaruseny hranami
taktovacich hodin. Taktovanie sa dostalo uplne vsade kapacitnou vazbou cez
substrat. Kamos, doktorand ako ja, s tym nemal moc velke skusenosti a bolo
to uplne ine ako vyslo z jeho simulacii. Takze som naozaj zvedavy ako sa to
bude spravat a kolko bitov rozlisenia padne za obet.

Inak dakujem vsetkym za odpovede.

A.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Meduna" <jaroslav_meduna na conel.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 05, 2010 11:04 AM
Subject: Re: Referencie na mcu Silabs

Zdravim,
vrele doporucuji. Co se tyka kvality analogove casti, jsem presvedcen,
ze ADUC od AD maji co dohanet, i kdyz jinak plati, co tu jiz psali jini
- AD analogove obvody umi, ale v rade obvodu ADUC8xx s tim bojuji, IMHO
ne zcela uspesne. Vim, ze to je nazor skoro na flame, ale me samotneho
kvalita analogovych vstupu v MCU Silab prekvapila (prvni cip, ve kterem
jsem to zkusil byl F130) velmi moc, protoze neco takoveho jsem v SoC
necekal. Pokud pouzijete Keil a vejdete se do velikosti pameti, neni co
resit.
JM
P.S. A co ze me to prekvapilo? Ze sum analogove casti a ADC je mensi nez
LSB! Staci vyzkouset na EVB.