Referencie na mcu Silabs

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna na conel.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:04:38 CEST 2010

Zdravim,
vrele doporucuji. Co se tyka kvality analogove casti, jsem presvedcen,
ze ADUC od AD maji co dohanet, i kdyz jinak plati, co tu jiz psali jini
- AD analogove obvody umi, ale v rade obvodu ADUC8xx s tim bojuji, IMHO
ne zcela uspesne. Vim, ze to je nazor skoro na flame, ale me samotneho
kvalita analogovych vstupu v MCU Silab prekvapila (prvni cip, ve kterem
jsem to zkusil byl F130) velmi moc, protoze neco takoveho jsem v SoC
necekal. Pokud pouzijete Keil a vejdete se do velikosti pameti, neni co
resit.
JM
P.S. A co ze me to prekvapilo? Ze sum analogove casti a ADC je mensi nez
LSB! Staci vyzkouset na EVB.