Referencie na mcu Silabs

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:17:23 CEST 2010

Dobry den
pouzivam typy 340 ,411,130 .Na zadne problemy jsem nenarazil.130 bezela
na 100MHz bez problemu.
Trochu mi tam chybi eeprom .Musite data zkopirovat z flash do ram
,zmenit a nahrat zpet do flash.
Konfiguracni program umoznuje jednoduse vytvorit inicializacni program
pro periferie.
Crosbar vyzaduje trochu rozvahy - kdyz si priradite periferie na vystupy
a potom potrebujete nejakou periferii pridat tak mate smulu ,
protoze vsechny dalsi se posunou.Takze pocitat spis s maximem a potom
nepouzite periferie preskocit.
Jako program pouzivam Pascal od KSC ,ale ten uz asi zanikl.S IDE
pouzivam jenom ovladani programatoru.
Pro programovani 130 a dalsich - JTAGem lze pouzit program FLASHLOAD LITE od
    www.dilogic.hr
potom nepotrebujete programator od SILABU staci pouzit paralelni port se
seriovymi odpory.
S debugerem Vam neporadim - nepouzivam je.
Fanda