Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Dusan Dolezal duffa na inmail.cz
Středa Duben 28 09:29:10 CEST 2010

Pokud obetujete dve stovky tak je vsechno celkem podrobne sepsano v teto
knizce od BEN:
http://shop.ben.cz/cz/111943-seriova-komunikace-ve-win32.aspx

V zasade to nic sloziteho neni a v nejake zakladni funkcnosti to za jeden
nebo dva vecery spichnete. Kdysi kdyz jsem s tim delal tak jsem postahoval i
nejake zdrojaky ale mam to doma, mohl bych pripadne zkusit vecer mrknout co
tam vlastne mam.

Dusan Dolezal