Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Středa Duben 28 08:14:42 CEST 2010

Obavam se komplikaci na starsich strojich kde to pobezi a vubec myslenka
instalovat nejaky dodatecny software pro tek jednoduchou aplikaci mi
prijde zcestna. I kdyz tedy na vetsine pocitacu uz .NET framework bezi,
minimalne na vsech ke kterym mam ted pristup. Alespon se na to podivam
abych vedel o cem to je. Pokud to bude extra super jednoduche, tak asi
skoncim u toho.

Tosa