Aplikace pro komunikaci pres COM v C++

Novotny Pavel novotny.pp na atlas.cz
Úterý Duben 27 23:22:13 CEST 2010

Ono si budete predevsim muset ujasnit co chcete, respektive jaky mi prostredky chcete te komunikace dosahnout.
S portem muzete komunikovat s vyuzitim zakladnhi API Windows , rika se tomu Win32, je to asi nejkomplikovanejsi moznost co do slozitosti programu a rozsahu kodu, ale zaroven to je nejvice hardcore C++ aplikace pro znalce. Blizsi asi zde http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms810467.aspx
Dalsi moznosti z dilny MS je vyuziti zakldni knihovny pro C++ to je ta MFC , coz je pokus Microsoftu zabalit silene Win32 API do nejakeho rozumensiho kabatu. http://www.ontrak.net/mfc.htm
Je to mene hardcore, ale porad nic co lze zmaknout za dopoledne.
Dalsi moznosti je pouzit nejake "komponenety", treba ActiveX, ci jine.
http://www.codeproject.com/KB/system/serial.aspx
To je uz celkem brnkacka a da se to znamkout, hodne se pouziva MSCOMM32.OCX, ale jsou i lepsi viz www.componentsource.com
Nejmodernejsi programovani pro Windows je dnes vyuziti .NET, ale to jiz neni o C++, ale o managet C++ ci spise C#.

Tak asi tak

PN

P.S. To neresim, zda ma jit o x86 ci x64 atd