beterie do Elektromobilu
RV
vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 26 09:53:34 CEST 2010
Proc 60ks balanceru?!!
Staci na kazdou paralelni sekci jeden.
Jinak ja bych zadne balancery neresil. Nabijel bych kazdou paralelni
sekci zvlast napetovym zdrojem (napeti podle typu clanku). Stacily by
ctyri spinane zdroje, ktere umoznuji seriove spojovani na vystupu.
Pak staci pripojit konektor s peti svorkama na pripojeni cele nabijecky.
Pri vybijeni bych pouzil 4x voltmetr (kdo chce tak MCU s AD) a meril
jednotlive sekce.
Radek Vicek
Dne 25.4.2010 12:38, Pajpach napsal(a):
>
> LiFePo4 (vhodne do elektromobilu) je napriklad toto:
> http://www.fima-brno.cz/cz/eshop/lfp-akumulator-32-v-40-ah-lifepo4-p-206.html
> (nahodne vybrany link z googla)
>
> Vsimnete si hlavne velikosti nabijecich a vybijecich proudu. Sice to
> misto 4tis vyjde na 8tis, ale budete s tim jezdit hooooodne dlouho nez
> to zdegraduje. Nehlede na to ze 4 balancery vyjdou levneji nez 60, takze
> ve finale to bude asi i levnejsi, a vydrz minimalne o dva rady
> nabijecich cyklu vice nez reseni s pretezovanymi Li-ION clanky urcenymi
> na neco uplne jineho :-) Takze suma sumarum, v horizontu rekneme 1000
> nabijecich cyklu usetrite cca 50 vymen akumulatoru po 4tis.
>
> Berte to jako povrchni, cilene selektovane informace na tento konkretni
> pripad od nekoho, kdo LiFePo4 neprodava (o tech jste zacal vy :-) ), ale
> ma hodne informaci z provozu ruznych druhu akumulatoru v ruznych druzich
> elektromobilu.
>
> MP
>
More information about the Hw-list
mailing list