beterie do Elektromobilu

Pavel hw na itherm.cz
Pondělí Duben 26 11:05:35 CEST 2010

preste stejnym smerem jsem premyslel. Hlavne pro to, ze mi prijde snadnejsi
postavit 4x stejny zdroj, nez stavet balancery a 1x zdroj.
Laka me ale nejvic varianta nabijet vsechny baterie paralerne a jen
napriklad konektorem menit serive zapojeni pro provoz a paralerni pro
nabijeni.

presto se mi ale zacinaji libit ty velke baterie, jsou hranate, dobre se
zapoji, otazka je opravdu co kdyby se pokazila

Pavel

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 26, 2010 9:53 AM
Subject: Re: beterie do Elektromobilu

Proc 60ks balanceru?!!

Staci na kazdou paralelni sekci jeden.

Jinak ja bych zadne balancery neresil. Nabijel bych kazdou paralelni
sekci zvlast napetovym zdrojem (napeti podle typu clanku). Stacily by
ctyri spinane zdroje, ktere umoznuji seriove spojovani na vystupu.

Pak staci pripojit konektor s peti svorkama na pripojeni cele nabijecky.

Pri vybijeni bych pouzil 4x voltmetr (kdo chce tak MCU s AD) a meril
jednotlive sekce.

Radek Vicek