Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek
Jaroslav Buchta
jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Duben 18 22:33:25 CEST 2010
No pry je problem hlavne v tom, ze ten sopecny sajrajt ma nizkou teplotu
tani, takze se v motoru ruztavi a na lopatky turbiny napece.
Ale taky jsem pozoroval prechod mraku zrejme jen v patek odpoledne,
sobota, nedele - super azuro a ani letadla nerusily vyhled na oblohu. ;-)
Dne 18.4.2010 17:15, Pavel Novotný napsal(a):
>
> 1. Na obrazku nize se muzete podivat jak vypada vnitrek motoru po
> pruletu mracnem sopecneho popela, tusim to je první kolo na vnitrni
> turbine motoru Pratt&Whitney PW4062. Na lopatkach je speceny prach,
> vlastne jde hovorit o obsidianu. Motor je KO a pritom neslo o nejakou
> statisticky hodnotitelnou nahodu, tedy zda se trefi letadlo a vetsi
> kus ulomku, slo o nekolik minut trvajici let skrz mrak sopecneho
> popela, takto by dopadl v dane oblasti kazdy motor.
>
> * *
>
> *http://www.uloziste.net/thumb/6454/jet_volc.jpg *
>
> * *
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20100418/2a0e2002/attachment.htm>
More information about the Hw-list
mailing list