<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
<title></title>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
No pry je problem hlavne v tom, ze ten sopecny sajrajt ma nizkou
teplotu tani, takze se v motoru ruztavi a na lopatky turbiny napece.<br>
Ale taky jsem pozoroval prechod mraku zrejme jen v patek odpoledne,
sobota, nedele - super azuro a ani letadla nerusily vyhled na oblohu.
;-)<br>
Dne 18.4.2010 17:15, Pavel Novotný napsal(a):
<blockquote cite="mid:000001cadf09$eaef9530$c0cebf90$@pp@atlas.cz"
type="cite">
<meta http-equiv="Context-Type"
content="text/html; charset=iso-8859-2">
<div>
<p><span><span>1.<span> </span></span></span><span>Na obrazku nize
se muzete
podivat jak vypada vnitrek motoru po pruletu mracnem sopecneho popela,
tusim to
je první kolo na vnitrni turbine motoru Pratt&Whitney PW4062. Na
lopatkach
je speceny prach, vlastne jde hovorit o obsidianu. Motor je KO a pritom
neslo o
nejakou statisticky hodnotitelnou nahodu, tedy zda se trefi letadlo a
vetsi kus
ulomku, slo o nekolik minut trvajici let skrz mrak sopecneho popela,
takto by
dopadl v dane oblasti kazdy motor. </span></p>
<p><b> </b></p>
<p><b><a moz-do-not-send="true"
href="http://www.uloziste.net/thumb/6454/jet_volc.jpg">http://www.uloziste.net/thumb/6454/jet_volc.jpg</a>
</b></p>
<p><b> </b></p>
<br>
</div>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>