Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Duben 18 15:24:52 CEST 2010

Samozrejme, ted se hraje o obrovske penize, takze se bude riskovat. Letiste jsou plna cekajicich cestujicich, takze kdo je prvni posbira a odveze, nejen ziska penize za konkretni lety, ale nepochybne bude mit i skvelou reklamu do budoucna. Ovsem pouze,pokud to dobre dopadne.

Jakub Serych

etadla-klm-a-lufthansy-ptp-/zahranicni.asp?c=A100418_082143> _zahranicni_jan