Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 18 15:35:35 CEST 2010

 18.4.2010, 15:29:30

O penize jde az na prvnim miste, to je jasne. Ale krom toho to vypada,
ze v soucastne dobe neumime dost dobre, objektivne zjistovat mnozsvi
toho svinstva ve vzduchu v konkretnim miste, ani predikovak chovani
prislusneho "mraku".
Stejne tak asi neexistuji zadne udaje o tom, jaka koncentrace popela je
jeste v OK, jaka koncentrace zpusobuje vysoke opotrebeni motoru a jaka
koncentrace je potreba k tomu aby bezprostredne ovlivnila letove
schopnosti stroje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz