Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek
Pajpach
pajpach na katedrala.net
Neděle Duben 18 15:19:27 CEST 2010
A zase opacna zprava:
http://zpravy.idnes.cz/letat-zapopelenym-nebem-se-da-overila-letadla-klm-a-lufthansy-ptp-/zahranicni.asp?c=A100418_082143_zahranicni_jan
A ted laiku (to jako ja) zjisti jak to vlastne je :-)
S pozdravem
Pajpach
--------------------------------------------------
From: "stanfred" <7009 na seznam.cz>
Sent: Sunday, April 18, 2010 2:35 PM
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek
> Zdravim,
>
> http://technet.idnes.cz/tec_technika.asp?c=A100126_105915_tec_denik_pka
>
> St. Svoboda
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Pajpach" <pajpach na katedrala.net>
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Sunday, April 18, 2010 2:16 PM
> Subject: Re: Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek
>
>
> No v ucincich sopecneho ani jineho prachu na letadlove motory nevim
> naprosto
> nic, jen podle meho laickeho nazoru a informaci co mam je sopecny prach v
> urcite koncentraci viditelny, navic zpusobuje kondenzaci vodnich par, tak
> mam za to ze je od urcite koncentrace snadno identifikovatelne jeho
> mnozstvi
> i poloha v atmosfere i pouhym okem. A to co ja vidim posledni dva dny na
> obloze je nejazurovejsi modro jake jsem kdy zazil bez sebemensiho mracku
> od
> obzoru k obzoru. Takze mam za to ze jeho koncentrace (popela) konkretne
> tady
> je mensi nez miziva. Kdyz napriklad pred lety na nase uzemi spadalo takove
> mnozstvi pisecneho prachu ze sahary (nebo z ukrajiny?) ze nebylo ani
> poradne
> videt, tak letadla litala.
> Rozhodne jsem tim nechtel rict, ze letadla musi letet za kazdou cenu, jen
> to
> ze zrovna ja zrovna tady zadny duvod (sopecny prach) proste nevidim.
>
> Mimochodem je tu nekdo kdo skutecne vi co vlastne se stane pri pruletu tim
> prachovym mracnem? Podle me primo motoru to neublizi, treba v
> automobilovych
> motorech se to dokonce zamerne zavadi (zpetne spalovani vyfukovych plynu
> obsahujicich saze) a motory maji i pres to tisice motohodin bez poruchy.
> Spis bych veril v zanaseni treba vzduchovych filtru, nebo chladice, ale
> zase, letecke motory (ted nemyslim vrtulove ale turbinove ci jak se jim
> rika) nemaji ani filtr vzduchu, ani chlazeni, ke spalovani dochazi
> kontinualne rizenym horenim palivove smesi (coz samo o sobe urcite
> mnozstvi
> sazi take produkuje).
> Neni to recnicka otazka, vazne bych se rad poucil.
>
> S pozdravem
> Pajpach
>
> --------------------------------------------------
> From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
> Sent: Sunday, April 18, 2010 1:03 PM
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Subject: Re: Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek
>
>> no vzhladom na to ze sa uz stali letecke nehody koli nedetekovanemu
>> sopecnemu prachu asi si to nikto nechce zobrat na triko. O cesnak nejde
>> ale ked vam zomre cela rodina v lietadle ktoremu nad oceanom zlyhali
>> motory lebo sa zalepili tym prachom asi zmenite nazor...
>>
>>
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
More information about the Hw-list
mailing list