I když není ten pátek opět Strašecí

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Duben 16 10:37:10 CEST 2010

Dne 16.4.2010 10:09, Vláďa Anděl napsal(a):
> Cože??? Na Žižkov? Vzhledem k rozměrům bych předpokládal rezonanci
> někde na středních vlnách a ne v pásmu TV. A tam snad v blízkém okolí
> takový vysílač není. Takže nejspíš nešlo o ohřev mostu, ale jestli
> někomu pod mostem nevadilo že někde je moc nebo málo signálu. Co jsem
> slyšel, v Č. Brodu, dokud ten vysílač měl 1,5 MW, si lidi topili ve
> skleníkách vhodně natvarovanou a přizeměnou nosnou konstrukcí - než
> jim na to přišli. Taky tam prý spadnul panel z jeřábu, při určité
> délce se lano rozžhavilo a ztratilo pevnost.
> Anděl

- co je spatneho na topeni ve skleniku s vyuzitim pole, ktere je stejne
ztraceno a slo by do zeme? (a moc tomu neverim dal nez par m od anteny)
- jak se muze rozzhavit drat, pripojeny jen na jednom konci (kapacita
panelu ve vzduchu bude IMHO hodne mala proti zemi)