I když není ten pátek opět Strašecí

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Pátek Duben 16 10:30:26 CEST 2010

To je fakt, další důvod je možná ten, že Žižkovská věž byla postavena až
v 80. letech :-)

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDi%C5%BEkovsk%C3%BD_vys%C3%ADla%C4%8D
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nuselsk%C3%BD_most

"Zpevňující rošt má délku 485 m, což je hodnota blízká vlnové délce, na
které vysílá stanice Praha (639 kHz ~ 469 m[3]). Proto musely být
zatěžkávací zkoušky a související měření prováděny v noci, kdy
rozhlasová stanice Praha nevysílala. V opačném případě rošt fungoval
jako velmi kvalitní anténa a přijímaný signál rozhlasového vysílání
zcela překryl signály pro měřicí přístroje.[2]"

JN