RE: I když není ten pátek opět Strašecí

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pátek Duben 16 11:30:40 CEST 2010

Jak prisli, respektive prisli a co, od nepameti veku az do nedavna platilo,
ze si s el.mag. vlnenim, ktere vstupuje na muj pozemek mohu delat co chci.
Aktualne to uz tak zcela neplati a v ramci svobody je uz tusim zakázáno
dekodovat kodovany signal, ale jak rika nejstarsi pravni poucka, blbe zakony
se nemusi dodarzovat, to asi nebu de pripad skleniku a topeni.
Jinak mi to, ale prijde jako nesmysl rekneme, ze jsme 100m od vysilace a ten
je vsesmerovy, tedy ma kulovou charakteristiku plocha koule s R=100m =
125660m2 tedy na m2 z toho 1.5MW je jiz jen 12W a tim toho moc nevytopim.

PN

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5033 (20100416)

http://www.eset.cz