[SPAM] Re: O policiejnim state (Re: Re: Polske allegro)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Září 28 14:49:26 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    a mam se snad stydet za to, ze jsem zamestnanec a ne OSVC? Opravdu
krasna logika. A i OSCV ma pravo na nahradu usleho vydelku ci jinych
vydaju, pokud je dolozi. Staci se zeptat na policii ;-)

					Saša K. Svobodová