O policiejnim state (Re: Re: Polske allegro)

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Září 28 16:46:31 CEST 2009

pro APA

Nektere Vase vyroky zbytecne ublizuji vsem, co jsou OSVC

Prave naopak byste mel chvalit policii, ze se o prodeje na ebay a aukro
zajima. Hodne prodejcu tyto mista vyuziva jako misto prodeje bez
zivnostenskeho listu, bez danovych povinnosti, ...
Takze jeho cena muze byt nizsi, nez u poctiveho prodejce ( predpokladam, ze
se povazujete za poctiveho OSVC).

Timto ale nechci urazit vsechny prodejce, znam takove, co aukro maji jako
svuj hlavni prijem a vedou ucetnictvi (pro PZ .. danovou evidenci)

I jako OSVC musime prijimat urcitou zodpovednost a riziko nejake ztraty ..
napr. casove.
Neni problem zalozit sro , zamestnat se a pak po statu ty nahrady taky
chtit.  .. ale vse ma svoje +-

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862