O policiejnim state (Re: Re: Polske allegro)

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Září 28 14:36:14 CEST 2009

2009/9/27 Saša Svobodová <sasa@zirafoviny.cz>

> Hezke rano,
>     jiste ze mi to zamestnavatel proplatil jako prekazku v praci, cili v
> prumeru. Predpokladam, ze si to pak vyinkasovali od policie, nebo nekoho
> podobneho.

 Vy jste vyinkasovala mzdu, stat za to zaplatil a - jak jste pomohla
vysvetlit pripad? Rekl bych ze nijak :-( Kdyz je nekdo OSVC tak ma docela
problem, vam je to jedno vy jste na svym.

>   Pokud vim, tak prodavat palena CD s kopiemi tech originalnich neni
> dovolene.

Zalezi spis na tom, co obsahuji... A jak dopadl pripad? To se nedozvite,
protoze nejste ucastnikem rizeni, vam reknou :-)