Re: Zkusenosti se zalevaci hmotou pro zalevani LED / Elchemco EK142 ?

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Září 22 18:35:14 CEST 2009

Ok, dik.
V tom pripade bych uvital doporuceni na neco vhodnejsiho :-)

Bohuzel nevlastnim vyvevu a na tech par kousku se mi ji ani nechce porizovat, coz vyrazuje z pouziti spoustu hmot, ktere vyzaduji odbublinkovani podtlakem :-(

V realu jsem to nevidel, zatim jen na webu, proto jsem se ptal na zkusenosti. Vzhledem k tomu, ze vysledne dily maji byt male (prumer 5mm), tak bych potreboval neco co nedela velke bubliny atd... ze je to prusvitne a ne pruhledne by nevadilo, ale bordel v materialu vadi docela dost.

V.