Zkusenosti se zalevaci hmotou pro zalevani LED / Elchemco EK142 ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Září 22 18:46:45 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 22.9.2009 od V P:

> V tom pripade bych uvital doporuceni na neco vhodnejsiho :-)

> Bohuzel nevlastnim vyvevu a na tech par kousku se mi ji ani nechce
> porizovat, coz vyrazuje z pouziti spoustu hmot, ktere vyzaduji
> odbublinkovani podtlakem :-(

Me se tu hmotu na zalevani LED od Elchemco nepodarilo odbublinkovat
ani ve vakuu.

> V realu jsem to nevidel, zatim jen na webu, proto jsem se ptal na
> zkusenosti. Vzhledem k tomu, ze vysledne dily maji byt male (prumer
> 5mm), tak bych potreboval neco co nedela velke bubliny atd... ze je
> to prusvitne a ne pruhledne by nevadilo, ale bordel v materialu vadi
> docela dost.

A co s tim chces vlastne vyvadet? Zatim ctu jen to, ze zalevat SMD
LEDky, ale proc? A jak? Chces vyvadet svetlo ven ze skatule? Tak pokud
nemas vybaveni na odlevani, navic toho chces nekolik kusu, nebylo by
resenim si koupit hotove svetlovody za par kacek?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz