Zkusenosti se zalevaci hmotou pro zalevani LED / Elchemco EK142 ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Září 22 16:22:03 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 22.9.2009 od V P:

> mate nekdo zkusenosti se zalevaci hmotou
> http://www.elchemco.cz/DIFLED.htm
> EK 142 ?

Ja.

> Mam k ni nekolik dotazu
> - da se dobre opracovavat ? jde o to, ze potrebuji zalit SMD LED
> diody, a vyslednemu odlitku zbrousit celo a cele jej vylestit. Nejde
> o velke dily, spise zalevani 0805 a 0603 LED do patricne podoby.

No abys nebyl zklamany, ta hmota je cela takova hnusna a bublinkovita.
Uz jsi ji videl na vlastni oci? Ja ji tu mam uz par let, jednou jsem
ji pouzil zkusebne a nechal toho :-)

Puvodne jsem si myslel, ze je nejaka vadna, chtel jsem ji vratit a
vymenit, ale pry je to tak normalni. Navic v ni byl nejaky bordel,
takovy cerny prach nebo co. Tak nevim, no.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz