programovanie AT89C51RE2

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Říjen 7 09:10:45 CEST 2009

> No takto - o kondiku medzi resetom a Vcc hovori aj sam Atmel
> vo svojich datasheetoch. Napriklad v tom k RE2 pisu, ze ma
> pulldown odpor, ktory umoznuje pripojit len kondik medzi Vcc
> a RST pin. Potom, v elektrickych speckach pisu, ze ten odpor
> ma odpor typ. 200kOhm. A niekde, este pred nejakym rokom a
> pol, ci kedy som robil s ED2, som sa docital niekde u atmelu,
> ze kondik 1uF je pouzitelny resetovaci obvod

Kombinace RC, popr. jen C pokud je R v interni strukture vyhovi, ALE musí
byt korektni nabeh napajeciho napeti - tj. musí byt dostatecne rychly a musí
to byt nabeh od nuly. A v pripade vypadku musí byt ten vypadek dostatecne
dlouhy. Za mych mladych let se dokonce k tomu R davala dioda, která
zrychlovala vybiti resetovaciho C v pripade vypadku napajeni. A brownout,
tj. jen pokles napajeni s naslednym navratem to  neprezije obvykle ani ta
varianta DRC, natoz potom RC.

Radek (benedikt@lphard.cz)