programovanie AT89C51RE2

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 14 09:53:32 CEST 2009

Dnes som nahodou narazil na toto:
http://support.atmel.no/bin/customer?=&action=viewKbEntry&id=80
aj ked s typickou atmelovskou tupostou tam nie je uvedeny obvod, ku ktoremu sa to vztahuje (vobec tie faq na support.atmel.no su teraz dost nepouzitelne rozsypane po akychsi adresaroch, no co uz, norsti stu.... inzinieri)

Dalej som sa mrkol do toho datasheetu a je tam nieco o tom, ze bootloader onuchava okrem Rx UART0 aj Rx OCD takze bacha na to aby tam bola jednicka.

wek