programovanie AT89C51RE2

j s jarin.hw@gmail.com
Středa Říjen 7 13:25:37 CEST 2009

> Mate na mysli aj nejaku konkretnu aplikaciu?

Ano aj nie... o tomto sme si kedysi pisali sukromne. Islo o maly
terminal s inym MCU, displejom a klavesnicou, coby miniprogramovatelny
geret (niektorym je aj znama moja lahka "uchylka" vo veciach podobneho
razenia). Programy primarne neukladam do FLASH, ale vsetko drzim v
RAM, aby to bolo rychlo a lahko menitelne uzivatelom - preto mi
postaci akakolvek '51tka, nemusim sa starat o programovanie FLASH. A
rozdiel medzi necelych 2kB a 8kB dat a programu je znacny. Realista by
napisal, ze len 6kB ;-)
Hovorim, ta RE2 by bola idealna na to, co potrebujem. Jediny problem,
ktory s nou mam, ze mi nefunguje. Ale ako pisem, problem mam ja s nou,
nie ze by RE2 mala problem sama o sebe. Ked ten problem vyriesim, tak
nevidim dovod aby to neslo.

> Alebo pripojit tu seriovu RAM co mate v sufliku... ;-)

Nejak dobre mi vidite do suflika... ;-)
Povodne som nemal na mysli seriovu RAM, ked som pisal o RAM, ale to je
zajimavy napad, urobit cele handlovanie zo seriovej RAM. Bolo by to o
nieco pomalsie, ale BASIC interpreteru nedostatok rychlosti nemoze
uskodit...

> Alebo si pockajte, kym to prezuzlem na tie SiLabsy (aj ked momentalne sa do toho nedokazem dokopat).

Co ake Silabsy? Budte konkretny.
Snad Vam k dokopavaniu seba sa dopomoze vedomie, ze na taky pocin caka
minimalne jeden clovek

J.S.