Jakou televizi?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Květen 14 22:40:30 CEST 2009

Pokial viem, tak pri satelitnych prijimacoch sa vonkajsia jednotka nikdy
nevypinala. Mozno kvoli teplotnemu ustaleniu. Pritom jej spotreba byva
podobna.

Mna by skor zaujimalo - meni sa pri LCD intenzita podsvietenia podla rucneho
nastavenia jasu ?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Josef Stengl"

> Jednou jsem se s o tom bavil s vývojářem (respektive s nějamým žlutým
managorem). Napřed dělal že mi vůbec nerozumí (vzhledem k mým vyjadřovacím
schopnostem ani není divu), pak z něj vypadlo že je to trh nezajímá (evropa
je pro tyto „značky” okrajový trh, hlavní je čína, a jiná asie) a získal
jsem dojem že to ani neumí udělat. Tak asi proto.

> Nasvědčoval tomu i manuál v nějakém asijském jazyce, kde nebyla uvedena
spotřeba ve stand-by. Evropský nebyl ješte k dispozici. Prostě tohle se ve
světe neřeší a evropa je nějaká divná. Například to že to CEC signál z HDMI
má přizeměněn, což specifikace zakazuje, to také neřeší (pak je kompletně
tato komunikace vyřazena. To bylo překvapení ;-)

> Docela sranda.
>
> Spotřeba 11W, stanby 10W, jak se jim to povedlo by mě zajímalo. Podle mě
uspání pro ně znamená jen vypnout display.

> A proč by ne. Je to levné a lidi to kupují, tak co.
>
> Vždy když vidím takovýto přístroj, jsem unešen, k pobavení publika, že
vůbec funguje.

> Výrobci orientující se na lokální trhy a lokalizující tyto výrobky by to
měly mít spotřebu pod 1W i u těhto výrobků. Ale ono to něco stojí, tak si
musíte vybrat, nebo si koupit zásuvku s vypínačem a vypínat manuálně jak za
starých časů :-)