Jakou televizi?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Květen 14 22:28:12 CEST 2009

Jednou jsem se s o tom bavil s vývojářem (respektive s nějamým žlutým managorem). Napřed dělal že mi vůbec nerozumí (vzhledem k mým vyjadřovacím schopnostem ani není divu), pak z něj vypadlo že je to trh nezajímá (evropa je pro tyto „značky” okrajový trh, hlavní je čína, a jiná asie) a získal jsem dojem že to ani neumí udělat. Tak asi proto.

Nasvědčoval tomu i manuál v nějakém asijském jazyce, kde nebyla uvedena spotřeba ve stand-by. Evropský nebyl ješte k dispozici. Prostě tohle se ve světe neřeší a evropa je nějaká divná. Například to že to CEC signál z HDMI má přizeměněn, což specifikace zakazuje, to také neřeší (pak je kompletně tato komunikace vyřazena. To bylo překvapení ;-)

Docela sranda.

Spotřeba 11W, stanby 10W, jak se jim to povedlo by mě zajímalo. Podle mě uspání pro ně znamená jen vypnout display.

A proč by ne. Je to levné a lidi to kupují, tak co.

Vždy když vidím takovýto přístroj, jsem unešen, k pobavení publika, že vůbec funguje.

Výrobci orientující se na lokální trhy a lokalizující tyto výrobky by to měly mít spotřebu pod 1W i u těhto výrobků. Ale ono to něco stojí, tak si musíte vybrat, nebo si koupit zásuvku s vypínačem a vypínat manuálně jak za starých časů :-)
ced