Jakou televizi?

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Květen 14 21:13:25 CEST 2009

Zrovna minuly tyden jsem koupil LG plazmu 82 cm. Neni to HD, ale jen
1024x768. Prohlizene fotky ve fullscreenu prekvapive maji 1920x1080.
Cenou (13k) a spotrebou (230 W) je srovnatelna se stejne velkym LCD.

Jednu otazku: Zatimco se vyrobci TV predhaneji s minimalni spotrebou ve
stand-by (0,17...0,5 W), tak satelitni prijimac ma +/- 9 W!
Je nejaky dovod k takove nenazranosi?
Da se to nejak resit? (slave zasuvka, apod.)

Zdenek